PRAKTICKÝ KURZ

kosikKošík
(žiadna položka)

Školenia / Zájazdy

Medzinárodný kongres "Competence in Esthetics 2019", Kongresové centrum Budapešť, 15-16 november 2019

Firmy DentAll a Ivoclar Vivadent Vás pozývajú na medzinárodný kongres Competence in Esthetics 2019 - najväčšie každoročné sympózium pre zubárov a zubných technikov v regióne, ktoré sa uskutoční tentokrát v Budapešti 15. - 16. novembra 2019.

pokračovanie

Praktický kurz "Precíznosť v protetike - praktický kurz", MUDr. Jiří Zvolánek, Bratislava, 30. november 2019

Firmy DentAll a Dently Academia Vás pozývajú na praktický kurz "Precíznosť v protetike - praktický kurz" pokračovanie

Odborná prednáška "Precíznosť v protetike", MUDr. Jiří Zvolánek, Bratislava, 29. november 2019

Firmy DentAll a Dently Academia Vás pozývajú na odbornú prednášku "Precíznosť v protetike" pokračovanie

Odborná prednáška "Preprotetická chirurgia", MUDr. Martin Tomeček, Žilina 8. november 2019

Firmy DentAll a Dently Academia Vás pozývajú na odbornú prednášku "Preprotetická chirurgia" pokračovanie

Teoreticko-praktický kurz "PROFYLAXIA A DEZINFEKCIA NOVÉ TRENDY, TIPY A TRIKY", Jana Norkin, DiS, Bratislava, 19. september 2019

Firma Dentall Vás pozýva na teoreticko-praktický kurz "PROFYLAXIA A DEZINFEKCIA NOVÉ TRENDY, TIPY A TRIKY" pokračovanie

Teoreticko-praktický kurz "PROFYLAXIA A DEZINFEKCIA NOVÉ TRENDY, TIPY A TRIKY", Jana Norkin, DiS, Bratislava, 14. november 2019

pokračovanie

Praktický kurz "GUIDED BIOFILM THERAPY (GBT) NOVÝ PRÍSTUP K PROFYLAXII", Bc. Martina Točená, Bratislava, 13. september 2019

Firma www.DentAll.sk Vás pozýva na praktický kurz "GUIDED BIOFILM THERAPY (GBT) NOVÝ PRÍSTUP K PROFYLAXII".

pokračovanie

Praktický kurz "GUIDED BIOFILM THERAPY (GBT) NOVÝ PRÍSTUP K PROFYLAXII", Bc. Martina Točená, Bratislava, 12. september 2019