Fradeani 2019

kosikKošík
(žiadna položka)

Školenia / Zájazdy

Teoreticko-praktický kurz "PROFYLAXIA A DEZINFEKCIA NOVÉ TRENDY, TIPY A TRIKY", Jana Norkin, DiS, Bratislava, 19. september 2019

Firma Dentall Vás pozýva na teoreticko-praktický kurz "PROFYLAXIA A DEZINFEKCIA NOVÉ TRENDY, TIPY A TRIKY" pokračovanie

Teoreticko-praktický kurz "PROFYLAXIA A DEZINFEKCIA NOVÉ TRENDY, TIPY A TRIKY", Jana Norkin, DiS, Bratislava, 14. november 2019

pokračovanie

Praktický kurz "GUIDED BIOFILM THERAPY (GBT) NOVÝ PRÍSTUP K PROFYLAXII", Bc. Martina Točená, Bratislava, 13. september 2019

Firma www.DentAll.sk Vás pozýva na praktický kurz "GUIDED BIOFILM THERAPY (GBT) NOVÝ PRÍSTUP K PROFYLAXII".

pokračovanie

Praktický kurz "GUIDED BIOFILM THERAPY (GBT) NOVÝ PRÍSTUP K PROFYLAXII", Bc. Martina Točená, Bratislava, 12. september 2019

pokračovanie

Teoreticko-praktický kurz "PROFYLAXIA A DEZINFEKCIA NOVÉ TRENDY, TIPY A TRIKY", Mgr. Petra Bielczyková, Bratislava

pokračovanie

Odborná prednáška "Protetické stratégie", Dr. Mauro Fradeani, Praha, 14. - 15. jún 2019

DentAll a Dently Academia Vás pozývajú na odbornú prednášku "Protetické stratégie pre úspešnú estetickú a funkčnú rehabilitáciu". Dr. Mauro Fradeani sa vo svojej 2 - dňovej prednáške zameria na základy potrebné na dosiahnutie príjemného, funkčného a dlhotrvajúceho estetického výsledku: plán liečby, tímová spolupráca, potreby pacienta a výber materiálu.